24 april 2014

Love Song

Well, när det kommer till nagellack så är nog detta så långt min konstnärliga ådra sträcker sig... ha ha! Jag tog i så jag sprack, en nagel i avvikande färg! Det där med diverse dekorationer och målningar på naglarna är inte min grej. Joo, jag tycker det är jättefint, men jag kan inte få dit det själv...

Lite för mesiga färger för mig, men okej... det är vår, och detta är väl vårigt så att det förslår. Den gröna är mer grön i verkligheten, blev lite gulaktig på bilderna, som för övrigt är fotade i ett mörkt rum med ingen takbelysning, mörkt ute och bara en sänglampa till beslysning. 



Den rosa är inte heller riktigt vad jag kallar bubbelgumsrosa, men nästan. Lite för gul i tonen för att hamna i bubbelgumsfacket. Snyggare med bubbelgumsfärgen tycker jag...



Den rosa som ni ser är från Sephora, fick den i en Goodie Bag i vintras Love Song heter den. Den gröna är ett 10 kr lack som kan hittas både på ICA och Willys. Nordic Cap of Sweden Star Nails nr 28. Ospännande med bara ett nummer till namn, men okej...


Så det var detta jag försökte matcha, när jag gjorde mitt smink i morse, gråtsminket... rosa i ögonskuggan, på munnen, naglarna och halsbandet... Jag fick kommentarer flera gånger idag.




Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...