23 november 2013

Wasabe


Här kommer mitt smink från igår, fortsätter lite på denna gröna linjen... fast mera åt det mintgröna hållet. Annars så har jag jobbarhelt... igen. Har fått nytt schema och det innebär att varannan vecka jobbar jag sex dar i sträck, påbörjade en sexdagarsperiod igår, så nästa lediga dag är inte förrän på torsdag. Vet inte hur det ska gå till för jag är helt slut redan idag... fyra arbetsdagar kvar. Vi har hysteriskt mycket, men det ska man väl vara tacksam för antar jag. Nåja, jag piggar upp med med sminket...
 

 

 
Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion och mitt på locket även en grön penna nr 8 från Barry M.
Highlight: från namnlösa 88-paletten.
Inre och yttre vrån: brun skugga från samma palett.
Mitt på locket: Wasabe från Medusas Make Up.
Eyeliner: Fluidline Dark Envy från MAC.
Under ögat: penna Dark Chocolate från Make Up Store med brun skugga ovanpå.
Kajal: gel liner black från Maybelline.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
 


 
Bas: 204 Ivory från Mary Kay.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Rouge: Blushon Bubble nr 45 från Nouba.
 

 
Läppenna: Candy från Make Up Store.
Läppstift: Rose Diamonds 108 från Maybelline.
Läppglans: Cremesheen Glass Fashion Scoop från MAC.
 

 
 
 
Jaha hörrni, det var allt jag hade att bjuda på för nu... senaste tre dagarnas sminkningar. Dagens sminkning blev aldrig fotad, det var synd för den blev rätt så bra, använde den där glitterskuggegrejen jag köpte på Sephora häromdagen. Men men, jag gör snart en ny...

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...