31 oktober 2013

Spellbinding

Släpar efter några dagar med uppläggen... blir jobbigt då. Jag lägger alltid det smink jag använt för dagen i en hög för sig, så att jag ska kunna veta vilket jag använt när jag sedan lägger upp bilderna. Till slut när jag då släpar efter några dagar så har jag små högar här och var i rummet och det blir lite rörigt... så till slut så "lånar" jag nåt från den ena dagens hög, för att jag behöver någon särskild pryl och så har jag plötsligt rört ihop grejorna och har inte koll längre. Hmm, man kan ha bekymmer och så kan man ha bekymmer.
 
Så för att minska bekymren, och kunna städa tillbaka högarna till dess rätta hyllor, så kommer här inläggen på rad... ;-)
 

 

 
Primer: Eyefix från Face.
Highlight: "Grädde" från .färg (Makeupstudion).
I globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Över hela rörliga delen av locket: m/s Spellbinding från Make Up Store.
Under ögat: penna Amethyst från Wet n Wild med Spellbinding ovanpå.
Eyeliner: Gel Intenza Eyeliner Violet Black från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
 


 
Primer: Smashbox Photo Finish Foundation Primer.
Bas: Super Stay 24h från Maybelline.
Puder: Loose Poweder Milk från Make Up Store.
Rouge: Luxury från Make Up Store.
 

 
Läppglans: 6 Aquarius från Viva la diva.
 


De va de hele!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...