15 september 2013

Söndagssminket

Jobbarhelgen är över... fullt rus idag igen på jobbet, och man kommer hem som en urvriden disktrasa. Nu har jag min "fredag", sitter här med ett glas vin, ledig i morgon...
 
Hade inte tänkt fota och lägga upp den här sminkningen, ni har sett hundra sotningar här hos mig förut, men ja... här är den i alla fall...
 
 

 
Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion och Noubas Nouvola nr 207 (grå cremeskugga).
I globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Hela rörliga delen av locket: Zero från Urban Decay.
Under ögat: grå penna från Maybelline med Zero ovanpå.
Eyeliner: Liner Express från Maybelline.
Kajal: gel liner Black från Maybelline.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
 


 
Primer: Smashbox Photofinish Foundation Primer.
Bas: 200 Ivory från Mary Kay.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Rouge: Lilith från Taylor Made Minerals.
 

 
Läppenna: Magenta från MAC.
Läppstift: Janet (billigt 20-kr läppstift från nätet) inget namn. Läker färg, bra kvalitet i förhållande till pengen.

 
 
Det var min jobbarhelg... i morgon ska jag ha en lååång sovmorgon!

Natti, natti!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...