24 september 2013

Livid Lilac och Fantasy

Hello folks... här kommer en par stycken inlägg som i princip inte går att se någon skillnad på, lite boring kanske men jag testade samma skugga i två olika former, så det blev liksom bara så. Ni får stå ut ;-)...
 
I alla fall... så har jag använt pigment från Sleek Make Up.
 
 

 
 
Bas för skuggorna: primer från Sleeks primerpalett, en lila och en hudfärgad.
Highlight: Ljus skugga från namnlösa 88-paletten.
Inre vrån: eyedust Vivid Lilac från Sleek.
Rörliga delen av locket: eyedust Fantasy från Sleek, liten dutt svart skugga i yttre vrån.
Under ögat: penna Amethyst från Wet n wild, Fantasy ovanpå.
Eyeliner: eyeliner Black från Make Up Store.
Kajal: gel liner Black från Maybelline.
Mascara: the Colossal.
 


 
Bas: Fit Me 110 från Maybelline.
Puder: One från Sleek.
Rouge: Blushon Bubble 120 från Nouba.
 

 
Läppstift: Rhum Cake från Maybelline.
Läppglans ovanpå stiftet: Cyklamen från Face.
 



De va de hele!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...