13 november 2012

Yodel Me On My Cell

Det var länge sedan jag lade upp några bilder på naglar. Jag älskar nagellack och min samling börjar närma sig 400 st, tyvärr har jag sopig kvalité på mina naglar och det är omöjligt att få dem långa, men det har jag ju tjatat om tidigare...
 
 
Här är hursomhelst ett lack jag hade häromveckan. Inte fullt så blått i verkligheten som det ser ut på bilderna, men ni vet ju hur svårt det är att fånga rätta färgen på bild. Detta har lite mer dragning åt Teal tycker jag.
 





Yodel Me on My Cell från OPI om det är någon som undrar.

hej hej...

2 kommentarer:

Emma P sa...

En trevlig färg! Har du testat Natural Nail Strengthener från OPI? Sminkan har talat sig varm för den i åratal. Jag har haft starka naglar så har inte brytt mig men sistone har de varit lite klena och jag har därför börjat använda den, märks definitivt skillnad...

marinamake sa...

Emma P! Hej på dej! Vad glad jag blev att någon är här... inte många nu för tiden. Joo jag har testat den... körde nog slut på två, tre flaskor på raken men jag märkte ingen skillnad. Jag kanske borde testa igen, och vara lite mer envis.

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...