14 november 2012

Blå lördag


Halloj alla! I lördags var vi ute och luftade oss en runda, jag och min sambo. Åkte vill Värnamo för att storhandla lite och så bestämde vi oss för att åka in till centrala Värnamo för att ta en fika och kika lite i butikerna. Inga inköp alls, bara titta lite. Jag har ju inte bott här nere så länge, så jag känner ju inte till orterna och platser runt om kring så väl. Så nu har jag vidgat vyerna lite iallafall.
 
Joo, jag köpte ju faktiskt makeupsvampar kom jag på... he he, spännande va?!
 
Nåja, min sambo gillar när jag sminkar mig i blått, så då fick det bli det denna lördag.
 
 

 
Primer: Eyeshadow Base från Lumene.
Highlight: Reflets Blues från Peggy Sage.
Inre vrån: Blue Jay från MAD.
Yttre vrån: den blå delen av Noubas Double Bubble nr 57.
Under ögat: penna Metallic Sea från MUS med Noubas skugga ovanpå.
Eyeliner: Liner Express från Maybelline.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: Illegal Length från Maybelline.
 


 
Bas: Dream Creamy Foundation 21 Nude från Maybelline.
Puder: Loose Powder Milk från MUS.
Rouge: Metal Cherry från MUS.
 

 
Läppenna: Russian från MUS.
Läppstift: 35 Merry go Red från Milani.
 



Ser ut som jag sålt smöret och tappat pengarna, men riktigt så illa var det inte, jag lovar.

Ha det gott, sminka lugnt!


Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...