29 oktober 2012

Monty och Cupol

Hej alla! Återigen måndag... känns som det är bara måndag, fredag, måndag, fredag... Jag har inte varit utanför dörren på hela helgen, bara varit inne och donat. Vi har gjort om ett litet rum vi har till en "walk-in-closet", blev himla superbra... alla kläder och allt annat i ett och samma rum, med öppna hyllor och hängare... smycken, väskor, skor hela kitet... fick till och med plats med ett skrivbord som jag har min symaskin på. Kändes superbra!
 
Har inte sminkat mig alls i helgen, orkade inte... så här kommer något från förra veckan. Ni har sett den förut, men det var länge sedan.
 
 

 
 
Bas för skuggorna: Paint Pot Painterly från MAC.
Highlight: No 33 från Pierre René.
Rörliga delen av locket: m/s Monty från MUS.
Yttre vrån: m/s Cupol från MUS.
Under ögat: penna Silve Soil från MUS med Cupol ovanpå.
Eyeliner: Liner express från Maybelline.
Kajal: gel liner black från Maybelline.
Mascara:  Illegal Length från Maybelline.
 

 
Tröööött!

 
Bas: Dream Creamy Foundation 21 Nude från Maybelline.
Puder: Loose Powder Milk från MUS.
Rouge: 72 Precious Plum från Maybelline (utgången produkt).


 
Läppenna: 53 Cranberry från IsaDora.
Läppstift: LS05 Star Lips från Nordic Cap.



Just nu sitter jag med fötterna i blöt... dags att hyvla lite. Japp, med rakblad!

Ha de!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...