24 september 2012

Tuch

Halloj alla! Blev några dagars tystnad från mig. Har bland annat varit hos min bror i Uppsala över helgen och träffat mina barn där.
 
Har några sminkningar som ligger och väntar, så jag börjar väl här... en blå enkel sminkning. Hade förmodlingen bråttom den här dan... då brukar det bli "enfärgssminkningar".
 

 

 
Bas för skuggorna: Eyefix från Face.
Över hela rörliga delen av locket: m/s Tuch  från MUS.
Under ögat: penna Deep Blue Sea från MUS med Tuch ovanpå.
Eyeliner: Liner Express från Maybelline.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: Illegal Length från Maybelline.
 


 
Primer: Smashbox Photo finish foundation primer.
Bas: Matt foundation Milk från MUS.
Puder: Loose Powder Milk från MUS.
Rouge: Plummy från Nyx.

 
Läppenna: nr 21 från Nouba.
Läppstift: 425 Petal Shine från Cover Girl.
 



Det var jag för några dar sedan, faktum att jag haft samma sminkning idag, brist på fantasi... Nåt nytt kommer från mig i morgon, ses då!

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Orly - Loreal - IsaDora

Gjorde en rejäl ansträngning förra veckan och var lite "kreativ" ha ha.... Orkar knappt göra nåt med naglarna nu för tiden. Men de...