05 februari 2012

Sminkan och Meteor

Okej, så vi har haft en svinkall men lugn och stillsam helg, var på lite födelsedagskalas inom familjen igårkväll annars har det varit lugnt. Har gått här hemma och pulat med lite allt möjligt smått och gått. Iallfall jag är inte så sugen på att gå ut i den här kylan... så inomhus har det varit.
Den här sminkningen är mer än en vecka gammal men den liknar väldigt mycket det jag hade i gårkväll, annars så har det även varit en sminkfri helg för övrigt.







Bas för skuggorna: Eyefix från Face.

Highlight: c/s Meteor från MUS.

Resten är av skuggorna kommer från Brite Birds "Sminkan". Den guldskimriga mitt på locket och den mörkaste i yttre vrån och upp över globlinjen.

Under ögat: Silver Soil från MUS.

Eyeliner: Liner Express från Maybelline.

Kajal: Gel Liner från Maybelline.

Mascara: Stiletto från Maybelline.





Bas: Dream Matte Mousse 030 Sand från Maybelline.

Puder: Milk från MUS.

Rouge: Pink Mink från Avanya Mineral Cosmetics.







Läppenna: 54 Bordeaux från Maybelline.

Läppstift: Devil från MUS.










Ny jobbarvecka igen imorgon... bara till att upp och studsa..., ha en skön söndagkväll alla!




Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...