22 januari 2012

Lila med Coastal Scents

Lila, en stor favvofärg hos mig... får aldrig nog av lila. Så, med jämna mellanrum har jag lilaryck när jag sminkar mig i lila några dagar i sträck. Jag har två par lila glasögon, och ett par starkt cericerosa... och för stunden så ligger det ett par bågar och väntar på att få glas i sig, bara någon hugad optiker tar sig tiden att göra en synundersökning på mig. Vi är så otroligt fullbokade i vår nya butik så det läre få vänta en stund till. Iallfall så är min nya båge också lila, fastän något mer dämpad än mina andra lila bågar. Plastbåge denna gången, har tidigare bara metallbågar. Svart front, med lila transparent insida och skalmar. Mera lila alltså...;-)







Bas för skuggorna: Noubas Nouvola Creme Skugga lila över rörliga delen av locket och High Tech Lighter Platina under brynet.

Över hela locket: en lila från Coastal Scents 88 palett.

I globlinjen: m/s Flamenco från MUS.

Highlight: Dust deluxe Lilac Reflex från POP.

Eyeliner: Liner express från Maybelline.

Kajal: Gel liner från Maybelline.

Mascara: Stiletto från Maybelline.





Bas: Dream Matte Mousse 030 Sand från Maybelline.

Puder: Milk från MUS.

Rouge: Shimmer Dynasti från MUS.







Så blev det.... blek mun, orkade inte hitta på nåt bättre än ett ofärgat läppglans.


Vi synes!

1 kommentar:

roxcat sa...

Vad kul att se lite nytt från dig! Och lila är min favorit också, den färgen får jag aldrig nog av =)

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...