24 maj 2011

Rödrosa med Coastal Scents

Halloj, har nu kravlat mig ur sängen idag... är fortfarande supersnorig, hostar som en tok och min näsa matchar ungefär färgen på mitt smink idag, ha ha! Det var ju passande att jag valde rödrosa smink till min snoriga nästa.





Bas för skuggorna: Shimmering Lip & Eye crayon från Barry M (rosa).

Highlight, Inre vrån, Mitt på locket: kommer samtliga från CS paletterna 88 Shimmer Palette och Metal Maniapaletten.

Yttre vrån: Blackstar Red från MUC.

Eyeliner: Gel eyeliner Maroon från CS. Blev något för blaskig i färgen till detta, men ja ja.

Kajal: Ultramatte Black från Joe Blasco.

Under ögat: penna från Nouba grå nr med Blackstar Red ovanpå.

Mascara: Mary Kay.







Bas: Dream matte mousse från Maybelline.

Puder: Milk från MUS.

Rouge: Blush On Bubble nr 52 från Nouba.







Läppenna: 517 Pleasure me red från Maybelline.

Läppstift: Nr 66 Frosty Wine från IsaDora.

Slarvigt målat....sorry!





De va de hele!



Ha det gott, så hörs vi!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...