20 maj 2011

Make up Store för hela slanten

Äntligen fredag! Finns det någon skönare känsla än när man går hem från jobbet på fredagseftermiddagen...? Jag bara undrar? Det tycker inte jag, hela helgen ligger framför en. För min del finns det bara en sak som hade gjort den bättre, om jag hade varit i Småland... eller smålänningen här... men men, man kan inte få allt är i livet. Vi tar igen det nästa helg istället!



Jag känner mig dassig och mosig, har en förkylning som inte riktigt vill bryta ut, går mest omkring och känner mig hängig och som om jag hade en kupa över huvudet... bah!



Nåja, det här är gårdagens blådiga sminkning, dassig eller inte...







Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.

Highlight: m/s Satin från MUS.

Inre vrån: m/s Ballade från MUS.

Mitt på locket: m/s Deep Blue från MUS.

Yttre vrån: m/s Midnight Sailor från MUS.

Eyeliner: Noubas Rainbow Eyeliner nr 17.

Under ögat: penna Metallic Sea från MUS med Midnight Sailor ovanpå.

Kajal: penna Deep Blue Sea från MUS.

Mascara: från MUS, Blue. Värdelös mascara om jag får säga vad jag tycker, blir flugben den varken förlänger eller ger mer volym... blahaj.







Bas: Dream matte mousse 030 Sand från Maybelline.

Puder: Milk från MUS.

Rouge: Lilith från Taylor Made Minerals.





Läppstift: Lippstick Studio från MUS.


.


Ha en skön fredag alla, jag sitter här med barnen och popcornen... precis som vanligt.


Sminka lugnt!

3 kommentarer:

Emma P sa...

Härligt färgglad sommarsminkning!:)

marinamake sa...

Emma P! Tack, Emma! Kul att se dig här, jag tror alla givit på mig nu när det varit så glest mellan inläggen.

marinamake sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...