29 maj 2011

Blått med Barry M

Såå, jag har haft en skön helg tillsammans med kärleken... igen, tack älsklingen! Alltid lika jobbigt att skiljas åt. Vi gjorde en liten bilutflykt i går och hade lite picknick med, så himla mysigt. Lagom bilväder men inte skönt nog att picknicka ute, vi satt i bilen och myste.


Detta smink är dock inte från helgen, utan i torsdags, när jag ändå gick och väntade på att han skulle dyka upp sent på kvällen.





Bas för skuggorna: Eyefix från Face. Över hela locket: Dazzle Dust nr 23 från Barry M. Eyeliner: Eyestudion lasting drama Gel Liner 24H , den nya geleyelinern från Maybelline. Under ögat: Penna från MUS, Deep Blue Sea med nr 23 ovanpå. Har även använt den som kajal. Mascara: från Mary Kay.




Bas: Dream matte mousse 030 Sand från Maybelline. Puder: Milk från MUS. Rouge: Gossamer från TMM.








Läppenna: Cosmo från MUS och läppstift 175 Pink Punch från Maybelline.




De va de hele!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...