16 april 2011

Same same but different

Halloj, hur har ni det i vårsolen? Iallafall här i Stockholmsområdet så har det nog varit den varmaste dagen hittills.... såååå underbart, äntligen!


Kärleken har varit här, och hunnit åka... känns alltid lika tungt, vi har härliga helger tillsammans. Men den är gången är det ju bara fyra dagar kvar så ses vi igen, eftersom jag flyger ner i påskhelgen och spenderar den i Småland. Ska bli lika härligt det!


Den här sminkningen har en par,tre veckor på nacken och är i princip identisk med den i inlägget innan. Skillnaden är att jag inte blandat ut Reflects Blue från MAC med Blend&Fix, så det blir inte det där metaliska skimret. Och så har jag ju inte satt på några lösfrallor heller.

Skuggorna är alltså samma som i inlägget innan: Wishful från MAD, Thunderstruck från VLD och highlight Silver också från VLD. Reflects Blue har jag tryckt på löst ovanpå, så det syns ju inte så mycket på bilderna.




Munnen är förstås inte samma, kommer inte ihåg vad detta är, har tappat bort lappen där jag skrivit upp.



Så samma smink kan bli så olika, trots samma skuggor...


Ha det gott alla!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...