31 januari 2011

Rescue Beauty Lounge - Chaterine

På mina naglar just nu.... fast det ryker av i kväll, skavt som attan. Beställde detta från Nailmail häromsistens. Kommer väl inte att bli en favorit, men är helt okej ändå.





Ett lite gråaktigt lack som drar åt plommon, fullspäckat med rosa skimmer när man tittar i flaskan, men som inte syns på nageln så bra. Om man inte håller nageln i solen förstås, för det gör ni väl, håller naglarna i solen, hela tiden.... ;-)



Jag är inne på tredje dygnet idag och det börjar bli skavt som sagt var, men det är ändå ovanligt länge för att vara jag, så jag antar att jag får ge det ett gott betyg i hållbarhet. Det brukar bara funka i två dygn för mig ju.




Det var it... återkommer så småningom. Har suttit här på min lunch. Jag jobbar ju nära hemifrån så jag har möjlighet att springa hem på lunchen de dagar jag faktiskt har en lunch, vilket inte är alltid.
Vi synes!






Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...