29 januari 2011

Mayan Gold, Fashion och Blackstar Red

Äntligen fredag... det enda jag önskar är att jag kunde spenderat den med kärleken från Småland. Alltid lika trist när helgen kommer och vi inte kan vara tillsammans, så nedräkning pågår redan nu till nästa helg då han kommer hit igen. Jag myser med barnen så länge...




Bas för skuggorna: Cover Stick från Lumene.
Highlight: e/d Goldglow från MUS.
Inre vrån: Mayan Gold från Coastal Scents.
Mitt på locket: Fashion från Makeupcosmetics.
Yttre vrån: Blackstar Red från Makeupcosmetics.
Eyeliner: Liner Express från Maybelline.
Kajal: Ultramatte Black från Joe Blasco.
Mascara: the Falsies från Maybelline.
Under ögat: penna från MUS, Silver Soil.



Bas: Dream Creamy Foundation från Maybelline.
Puder: Milk från MUS.
Rouge: Noubas Blush on Bubble nr 120.
Highlight: Wonder Powder Sahara från MUS.



Läppglans: Gloss lips Casa från MUS.



Hoppas ni haft en skön fredagkväll alla!
Sminka lugnt!

1 kommentar:

Emma P sa...

Supervacker sminkning, färgerna gör sig himla bra ihop. Tråkigt att ni inte kunde ses, men tiden går så fort så ni är snart där ska du se. Min älskling är här nu:) usch, avskyr att bara ses på helgerna. Har fått nytt jobb så ska dock flytta hem i april, ser verkligen fram emot det!

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...