22 oktober 2010

Sirocco och Plum Dressing

Detta var vad jag åstadkom för en par dagar sedan. Jag har haft Thorned Rose från Orly på naglarna i en par dagar så jag har försökt matcha det. Har inga bilder på lacket, men ni kan säkert hitta det på någon bra nagelblogg om ni googlar. Det är ett lack som har stått oanvänt på min hylla ganska länge och jag har inte kommit mig för med att prova. När jag väl gjorde det så har jag trivts bättre än vad jag trodde att jag skulle göra, riktigt härlig färg.

Nåja, sminket iallafall...




Bas för skuggorna: över rörliga delen av locket Artifact och från globlinjen och upp Eyefix från Face.
Över rörliga delen av locket: Plum Dressing från Mac.
Yttre vrån: m/s Sirocco från MUS.
Highlight: m/s Vanilla från MAC.
Under ögat: penna Smoke från MUS från yttre vrån och in mot mitten med Sirocco ovanpå. Plum Dressing från mitten och in mot inre vrån.
I inre vrån: en liten pillidutt med skimmer i inre vrån Wedding från MAD.
Eyeliner: Gel eyeliner black från MUS.
Kajal: Ultramatte Black från Joe Blasco.
Mascara: Volume Express Lift Up mascara från Maybelline.




Bas: Affinitone från Maybelline.
Puder: Milk från Maybelline.
Rouge: Plummy från Nyx.



Läppenna: Russian Bordeaux från MUS.
Läppstift: 338 Midnight Plum från Maybelline.



Todeloo!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...