28 december 2009

Mera naglar och skåprensning!

När det nu blev ett sånt miserabelt inlägg med sminket idag, så slänger jag väl in ett litet inlägg med naglar istället. Gamla bilder det här också, en månad åtminstone. Lacken är från Viva la Diva, faktiskt en av mina absoluta favoritlila när det gäller nagellack.







Testade dra glitterlacket diagonalt över nageln, det syns knappt med det var ganska snyggt i verkligheten ändå.
Det lila är nr 60 och glittret har nr 72, båda från Viva la Diva alltså.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Riktigt tjustigt! Lila och glitter är en killer combo!

Emma P sa...

Jag tycker att det blev himla fint faktiskt... Att göra en diagonal med glitter var smart. Dock svor jag på att inte använda glitter på åtminstone ett par månader vid gårdagens borttagning;)

marinamake sa...

Marie! Japp det är det!

Emma P! Tack du men lite får man stå ut med för att vara snygg eller hur?

Fru Choklad sa...

Ja det var verkligen ett snyggt lila. Och med glittret blev det ett riktigt partylack. Nått för nyår?

marinamake sa...

Fru Choklad! Absolut en kandidat för nyår!

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...